Badania ilościowe i jakościowe, sprzedaż przez telefon

Zarówno badania ilościowe jak i badania jakościowe są wysoce skuteczne i bardzo często przeprowadza je wiele działalności, aby lepiej poznać oczekiwania swoich konsumentów. Badania mogą zostać przeprowadzone na różnych grupach docelowych. Badania ilościowe są przeprowadzane w celu uzyskania informacji na temat tego, jak często w danej grupie występuje dane zjawisko. Dzięki nim klienci Idea Call Center będą mieli klarowny obraz tego ile osób zna i korzysta z ich usług, jak również to, czy osoby te korzystają z produktów konkurencji. Dzięki takim badaniom można również uzyskać opinie na temat prowadzonych, czy produktów. Pozwoli to firmie zastosować oczekiwane zmiany i ulepszenia swoich usług, czy sposobu komunikacji z klientem. Badania jakościowe przeprowadzane są po to, aby poznać motywację i sposób wyboru usług i produktów przez klientów. Pytania są otwarte, dzięki czemu skłaniają konsumenta do większego zaangażowania i przeanalizowania swoich preferencji. Firma Idea Call Center podchodzi indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Dzięki odpowiednim ankietom, każdy przedsiębiorca będzie miał rzeczywisty obraz zachowań i upodobań konsumentów. Którzy dzięki dopasowaniu pasującej oferty mogą stać się również klientami firmy na długie lata. Zazwyczaj nawet małe zmiany takie jak, modyfikacja szaty graficznej produktu, czy opakowania wpływa na postrzeganie go przez konsumentów lub zachęca bądź zniechęca do nabycia. Każdy właściciel firmy, który dba o dobro swoich klientów i słucha ich oczekiwań osiągnie sukces. Firma Idea Call Center wspiera marki, które są gotowe do nieustającej pracy i podnoszenia swoich standardów obsługi klienta. Zapewni każdemu właścicielowi firmy wymaganą pomoc i szkolenia ( obsługa reklamacji, helpdesk, transakcja telefoniczna).

Idea Call Center

Firma Idea Call Center gwarantuje wsparcie w usługach takich jak sprzedaż przez telefon, monitoringu należności i obsłudze reklamacji. Jak również proponuje swoim przedsiębiorcom badania marketingowe takie jak badania ilościowe i jakościowe. Są one przeprowadzane na jak największej liczbie potencjalnych klientów, aby poznać ich oczekiwania i dopasować odpowiednie metody sprzedaży. Każda firma działająca na polskim rynku, aby odnieść sukces powinna trafić do jak największej liczby odbiorców. W obecnych czasach jest bardzo dużo działalności, które polecają różne usługi i trudno jest szczególnie niedoświadczonym przedsiębiorstwom przebić się i zaistnieć w świadomości klientów. Idea Call Center to działalność, która ma długoletnie doświadczenie w zwiększaniu skuteczności sprzedaży i obsłudze klienta. Pracuje ona z wieloma przedsiębiorcami, zarówno małymi markami jak i międzynarodowymi korporacjami. Mechanizmy działania dobierane są indywidualnie do celów i oczekiwań każdego przedsiębiorcy. I poprzedzone są dokładną analizą działalności i wyników sprzedaży swoich klientów.