Sprzęt do biura call center – jaki?

Każda firma, która dba o ciągły rozwój prędzej czy później będzie potrzebowała biura obsługi klienta. Aby móc stworzyć takie stanowiska pracy potrzebny będzie dobrej jakości sprzęt, dzięki któremu codzienne wykonywanie obowiązków będzie proste i komfortowe. Rozmowy z klientami czy partnerami biznesowymi muszą być dobrej jakości. Odpowiednie wyposażenie przyda się także firmom, dla których telefon to główne narzędzie pracy na przykład call center. Jaki sprzęt do biura wybrać?

Nowoczesna telefonia IP

Obecnie coraz więcej firm rezygnuje ze standardowej sieci telekomunikacyjnej na rzecz telefonów IP, które łączą się za pomocą sieci internetowej. Jest to zdecydowanie dużo lepsze rozwiązanie, ponieważ pozwala zaoszczędzić sporo czasu i jest po prostu dużo nowocześniejsze, tak więc daje więcej możliwości. Podłączenie telefonów IP do sieci nie wymaga nowego okablowania, taki sprzęt jest prosty w montażu, w zasadzie wystarczy standardowe podłączenie do Internetu, które obecnie można spotkać w każdej firmie. Telefonia internetowa to przede wszystkim dużą funkcjonalność, bo aparaty VoIP umożliwiają prowadzenie telekonferencji oraz rozmów wideo, które powoli stają się standardem. Telefonia IP to wysokiej jakości połączenia, dobre tłumienie hałasów z otoczenia. Nowoczesne aparaty posiadają wyświetlacz, na którym można sprawdzić dostępność poszczególnych pracowników oraz dane klienta, z którym się kontaktujemy. To doskonałe, nowoczesne rozwiązanie.

Słuchawki do telefonów z mikrofonem

Na stanowiskach call center szczególnie ważne jest zaopatrzenie się w sprzęt najwyższej jakości i nie warto tego bagatelizować. Jeżeli zdecydujemy się przesadnie oszczędzać na słuchawkach z mikrofonem, to może okazać się, że w niedalekiej przyszłości tak, czy inaczej będziemy musieli wymienić je na nowe, co będzie generować kolejne koszty. Kupowanie najtańszych słuchawek to nie tylko brak komfortu podczas pracy, ale na dłuższą metę może negatywnie wpływać na zdrowie. Szumy, ciągłe zakłócenia będą powodować efekty pracy. Więc, jak sprzęt wybrać? Doborze sprawdzą się słuchawki Jabra evolve 80 ten zestaw słuchawkowy jest dedykowany bardzo wymagającym użytkownikom, dlatego zdecydowanie będzie odpowiedni do pracy na stanowisku call center. Jabra evolve 80 zapewniają świetną jakość dźwięku podczas połączeń głosowych, izolują od hałasu z otoczenia, dzięki nim można uzyskać pełne skupienie na rozmowie, co przekłada się na wydajność pracy oraz jej rezultaty.  Słuchawki posiadają duże, wygodne nauszniki, zaprojektowane w taki sposób, aby nie powodować żadnych ucisków, jednocześnie dobrze odcinają od odgłosów dobiegających z zewnątrz. Jabra evolve 80 mają wysokiej jakości mikrofon z opcją redukcji szumów, dlatego świetnie sprawdza się na dużych przestrzeniach biurowych. Ten model słuchawek zapewnia doskonałą jakość rozmów oraz komfort ich użytkowania, nawet, gdy prowadzimy rozmowy przez 8 godzin dziennie.