Kosmetyki Bashira i inne – które wybrać do swojego hotelu

Hotele, które liczą na jak najlepsze opinie na temat jakości usług i poziomu wystroju i tym podobnych muszą pamiętać o znaczeniu kosmetyków hotelowych w ogólnej ocenie. W ofercie dostępne są produkty różnych firm i jedną z nich jest Bashira, która posiada specjalną serię inspirowaną orientem. Nie jest to jednak jedyna marka, którą można wybrać, więc na co postawić przy doborze kosmetyków do swojego hotelu?

Oferta kosmetyków dedykowanych do hoteli jest naprawdę szeroka i każde miejsce noclegowe jest w stanie dobrać idealne kosmetyki hotelowe do swoich potrzeb. Bardzo ciekawą ofertą są te z firmy Bashira, które są inspirowane orientem. Dostępne są wszystkie produkty z tej kategorii od specjalnych balsamów do ciała, przez szampony i odżywki do włosów, które stoją na najwyższym poziomie i pozwalają skutecznie pielęgnować włosy, a także mają świetny aromat. Naturalnie są dostępne także mydła i żele pod prysznic, dzięki którym goście hotelowi nie będą mieli problemów z dbaniem o właściwą higienę. Dla mężczyzn przewidziane są zestawy do golenia, które pozwolą wyglądać młodo i świeżo nawet gdy zapomni się o spakowaniu potrzebnych do golenia przyborów. Oferta jest na tyle szeroka, że znajdują się w niej także czepki kąpielowe, a także czyściki do butów. Opakowania z Bashiry charakteryzują się prostym, minimalistycznym designem, a można je także spersonalizować i dostosować do kolorystyki oraz wystroju hotelu.

Jakie kosmetyki można znaleźć w ofercie poza marką Bashira

Inną propozycją niż kosmetyki z Bashiry są te z serii Cloudy Bay. Charakteryzują się odświeżającym zapachem, który nie jest agresywny dla nozdrzy i skutecznie pobudza oraz napełnia energią. Opakowania mają nawiązywać do morza, a jednocześnie są proste i pozwalają na personalizację do potrzeb hotelu, tak by klienci czuli, że kosmetyki zostały przygotowane specjalnie dla nich. Z Cloudy Bay dostępne są nawet igielniki, dzięki którym można szybko uszyć ubranie, lub przyszyć guzik w sytuacjach awaryjnych.

Fontaine to marka kosmetyków, którą można poznać po klasycznych opakowaniach w biało-czarnej kolorystyce. Kolejnym znakiem rozpoznawczym są cytaty znanych z historii osób, które mogą stanowić dobrą ciekawostkę dla gości podczas dbania o higienę. Cytaty należą do takich person jak Mahatma Gandhi, czy Abraham Lincoln i wielu innych. Cała linia jest lekko perfumowana i zawiera delikatną nutę jaśminu, dzięki której można się zrelaksować, a także odświeżyć.

Dostępna jest także linia Tea Neroli, która pochodzi od kosmetyków Sense of Nature. Jak wskazuje nazwa są one inspirowane naturą, a ta linia zawiera zapachy i aromaty zielonej herbaty, a także cytrusów, dzięki czemu można się odświeżyć i zebrać energię na cały dzień. Opakowania są delikatne i prosta kolorystyka na bazie bieli i morskiej zieleni pozwala na wkomponowanie ich do łazienki we wszystkich hotelach, czy hostelach.

Kosmetyki Bashira, lub inne to nie wszystko! Pora na akcesoria

Gdy już kosmetyki zostaną załatwione to warto zainteresować się również odpowiednimi akcesoriami hotelowymi, których również posiadamy bogatą ofertę, dzięki której można zadowolić nawet najbardziej wymagających gości hotelowych. Dostępne są drewniane wieszaki, które charakteryzuje duża wytrzymałość, a ponadto można dopasować je do każdego hotelu dzięki możliwości personalizacji poprzez nadrukowanie loga.

Warto także zainwestować w informatory hotelowe, które zapewnią klientom dostęp do informacji na temat miejsc z zakazem palenia, czy sposobu działania obsługi w kwestii wymiany ręczników. Sposobem na wyróżnienie się na tle konkurencji są także spersonalizowane kapcie hotelowe, które dadzą klientom poczucie luksusu i ekskluzywności, a także pozwolą na odpoczynek od noszenia obuwia bez martwienia się o kwestie higieniczne.

Oferta jest niesamowicie szeroka i każdy hotel znajdzie sposób na uzupełnienie swojej oferty i wystroju o akcesoria, które zwiększą prestiż miejsca. Dzięki dobraniu odpowiednich akcesoriów można zwiększyć zadowolenie z usług, a co za tym idzie zyskać więcej gości.