Czym jest pozycjonowanie?  

Jeżeli na poważnie myślisz o tym by rozwijać swój biznes w Internecie szczególnie poważnie powinieneś podejść do tematu pozycjonowania twojej strony. Z roku na rok liczba użytkowników Internetu rośnie. Dane pokazują, że z samej wyszukiwarki Google korzysta co miesiąc w granicach 20 milionów internautów. Co zawrotna liczba przekłada się na 93% całej liczby internautów. na dzień dzisiejszy w pozycjonowanie to jedna z najlepszych dróg do odnalezienia klienta. Pozwól im odnaleźć swoją witrynę w wynikach wyszukiwania. poniżej dowiesz się czym tak naprawdę jest pozycjonowanie UK

Pozycjonowanie – o co w tym tak naprawdę chodzi?  

Wszelkie działania mające na celu eskalację widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania nazywamy pozycjonowaniem. Praktyka pokazuje, że techniki używane do pozycjonowania nie do końca są zgodne z wytycznymi wyszukiwarek. Łączy się ona najczęściej z działaniami SEO.  

Zasada działania wyszukiwarek. 

Kiedy chcemy wyszukać dany przedmiot lub usługę wystarczy wpisać w wyszukiwarce Google dowolne hasło. Utrzymujemy następnie pełną listę stron internetowych, na których można znaleźć dane najlepiej pasujące do hasła, które wpisaliśmy. Pozornie wydaje się, że ranking wyświetlanych stron ułożony jest w hierarchii od najlepszych do najgorszych. Najczęściej stosowaną techniką przez webmasterów jest podkręcanie tych pozycji poprzez właśnie pozycjonowanie UK. Pierwsze 3 wyniki pokazujące się od góry oznaczone są znakiem reklama. Jest to płatny wynik wyszukiwania. Jeżeli zależy nam na tym by nasza strona wyświetlała się pod konkretnym hasłem niestety trzeba ponieść tego pewien koszt. Czyli inaczej zapłacić. Wyświetlaniem stron w bloku reklamowym zajmuje się Google AdWords. Użytkownicy najczęściej zainteresowani są tak zwanymi naturalnymi wynikami wyszukiwania. Są to strony internetowe, które umieszczone zostały na liście wyszukiwane w związku z danym hasłem, za które właściciel nie musiał płacić.  

W zależności od tego co wpisz wpiszemy do wyszukiwarki, tak będzie wyglądała nasza pierwsza strona z listą odnośników do witryn. Dobrym tego przykładem jest wyszukiwanie słów z lokalizacją. Wyszukując na przykład frazę “mechanik Katowice”, zaraz po bloku reklamowym pokażą nam się lokalizację lokalnych firm. Obok nich można znaleźć także opinie użytkowników o tych miejscach oraz adresy i dane kontaktowe. Stanowi to ogromne ułatwienie dla osób poszukujących konkretnych produktów lub usług. Ciekawostką jest, że przebywając w danym mieście Na przykład w Katowicach a ich piszemy słowo mechanik to nie trzeba już dopisywać lokalizacji. Na pierwszym miejscu znajdziemy listę mechaników właśnie z Katowic. Oznacza co nie więcej niż to, że wyszukiwarka ma zdolność do rozpoznania naszej lokalizacji i dostosować wyniki najbardziej odpowiednie dla nas. Niestety bloki reklamowe są dość istotnym problemem dla osób zajmujących się pozycjonowaniem często zajmuje pełen ekran, a wyniki organiczne mogą nie być dostępne dla klienta. Tak w dużym skrócie wygląda pozycjonowanie UK.