Poznaj cztery rodzaje kampanii SEO – Warszawa i wiele więcej miast!

Każda nowopowstała kampania SEO musi posiadać indywidualnie określoną strategię, w której powinny znaleźć nie tylko jej cele, ale też działania, które pozwolą je zrealizować. Istnieje jednak możliwość, aby wyróżniać chociaż kilka standardowych rodzajów kampanii SEO, które przy prawidłowym dostosowaniu oraz wdrożeniu, będą odpowiednie dla danych celów i działań. Poniżej, opisane zostały cztery najpopularniejsze rodzaje kampanii SEO, pod względem pozycjonowania w Google.  

Tego typu usługi są już obecnie bardzo powszechne, a co za tym idzie spotkamy sporo firm, które będą mogły nam je zaoferować. Jeśli interesuje nas skuteczna kampania SEO Warszawa z pewnością będzie odpowiednim miastem, aby rozejrzeć się za interesującymi ofertami.

Po pierwsze – ogólne pozycjonowanie stron internetowych

Bardzo istotną, a jednocześnie podstawową sprawą, jest pozycjonowanie stron internetowych, na których treści są statyczne, a dodatkowo rzadko aktualizuje się tam content i dochodzi do jakiejkolwiek rozbudowy. Aby tego typu pozycjonowanie były w pełni skuteczne, niezbędna jest optymalizacja, której zazwyczaj wykonuje się tylko raz, a także link buliding. W tym przypadku, frazy będą najczęściej bardziej ogólne, natomiast często urozmaicone nieco konkretniejszymi, a wszystko z uwagi na to, że na efekty tych najtrudniejszych należy poczekać trochę dłużej.

Pozycjonowanie internetowych sklepów…

W wypadku sklepów internetowych, mamy do czynienia z innym pozycjonowaniem, niżeli w wypadku zwykłych firmowych stron. Tutaj, przy kampanii tego typu istotne jest zdobywanie jak najwyższych pozycji na wiele różnych kluczowych słów, które powiązane są z oferowanym asortymentem, a także jego kategoriami. Będzie to zatem pozycjonowanie na długi ogon, czyli tzw. long tail. Z uwagi na to, że w sklepach towar zmienia się dość często, kluczowe słowa muszą być nieustannie dobierane oraz rotowane podczas trwania kampanii SEO.

Niesłychanie ważnym aspektem podczas pozycjonowania sklepów, będzie wykonywana na bieżąco optymalizacja. W wypadku tych dużych i bardzo rozbudowanych, szalenie istotne będzie linkowanie wewnętrzne. Nieco mniej istotne, natomiast wpływające chociażby na CTR, będzie wzbogacanie produktów o strukturalne dane.  

Lokalne pozycjonowanie

Przez pojęcie pozycjonowania lokalnego, możemy rozumieć pozycjonowanie stron firm, które nie są zbyt wielkie, natomiast na kluczowe słowa, powiązane z daną lokalizacją. Będzie to zatem województwo, miasto, a czasami nawet konkretna dzielnica. Tego typu kampania, jest okazją dla tych mniejszych przedsiębiorstw, na skuteczną promocję w Google, nawet przy nieco ograniczonym budżecie.

Bardzo ważną częścią lokalnego pozycjonowanie okazuje się być dodawanie wizytówek firmy do „Google moja firma”. Tym sposobem, strona będzie mogła pojawić się w mapach Google. Warto o tym pamiętać, gdyż mniejsze firmy zazwyczaj mają mały budżet na działania SEO, a to element, który nie będzie przyczyną dodatkowych kosztów. Wymaga jednak pracy oraz oczywiście czasu.

Czym jest SEO PR?

Można powiedzieć, że SEO PR łączy w sobie internetowe działania z zakresu SEO oraz PR. Najważniejszą częścią kampanii tego rodzaju jest pozyskiwanie wysokich pozycji dla różnych materiałów, a szczególnie tych zewnętrznych. Kluczowe słowa, są tutaj bardzo mocno związane z daną osobą, lub też marką. Głównym celem jest oczywiście promocja materiałów oraz informacji, które posiadają bardzo pozytywny wydźwięk.