Digital Signage – największe zalety systemu informacyjno-marketingowego

Wystarczy być na bieżąco z trendami w marketingu, a zapewne szybko dostrzeżemy, że Digital Signage coraz chętniej wybierany jest, jako forma reklamy. Zastosowanie wielkoformatowych walli, monitorów to już standard, w takich miejscach hak dworce, lotniska, galerie handlowe, punkty usługowe, sprzedaży a także systemy informacji miejskiej.

Wykorzystanie Digital Signage może okazać się bardzo korzystne dla różnych firm, a to szczególnie pod względem marketingowo reklamowym. Cyfrowy marketing nie należy do najtańszych, dlatego rzutuje dość mocno na budżetach reklamowych. Nawet pomimo tego, opłaca się to bardziej niż wszystkie tradycyjne metody. Dowiedz się, co może przynieść wdrożenie Digital Signage. Przekonaj się, dlaczego Twoja firma musi korzystać z tego systemu.

Mniejszy wydatek, a przy tym krótszy czas oczekiwania

Za pomocą marketingu cyfrowego możemy niwelować wydatki na ogólny marketing, a tym samym maksymalizować zwrot wszelkich inwestycji. Dodatkowo, wdrożenie systemy Digital Signage oddziałuje też na skrócenie czasu oczekiwania na aktualizacje i inne ewentualne poprawki błędów, które niekiedy zdarzają się w reklamach. Wielkim plusem okazuje się być szybkie proste wprowadzenie zmian w przekazach, czego można dokonywać w czasie rzeczywistym.

Jednoczesne prezentowanie aż kilku różnych wiadomości

Systemy Digital Signage umożliwiają prezentowanie reklam i komunikatów zmieniających się automatycznie, a także są dostosowywane do danych grup docelowych.

Elastyczność w podejściu do treści, które są prezentowane

Marketing cyfrowy jest narzędziem, który pozwala nam na wprowadzenie sporej liczby aktualizacji. Możemy dodawać hasła, a także hashtagi, które stały się ostatnio bardzo popularne w Social Mediach. Co ważne, możemy tego dokonywać w czasie rzeczywistym, a to wszystko bez konieczności zatrudniania kolejnych specjalistów.

Nowoczesne rozwiązania oraz pełen profesjonalizm

Wiele dobrego przynosi zastosowanie cyfrowych reklam, jako alternatywa dla klasycznych, papierowych odpowiedników. To szansa na uatrakcyjnienie przekazu, nadanie mu nowoczesnego wyglądu, który będzie przyciągał wzrok, ale też nie ulegnie szybkiemu zniszczeniu, w porównaniu do ulotek lub plakatów.

Wzrost sprzedaży typu last minute

Zastosowanie ekranów LCD o komercyjnej klasie w takich miejscach jak sklepy lub restauracje, bywa bardzo efektywną zachęta dla klientów, którzy mają tym sposobem wybrać większą liczbę produktów z dane oferty. Wiele badań dowodzi, iż konsumenci bardzo często podejmują decyzje zakupowe w ostatniej chwili, a rośnie do niekiedy do poziomu pełnej improwizacji pod koniec zakupów, na chwile przed sprzedażą. Właśnie takim sposobem, sprzedaż last minute otrzymuje solidne wsparcie.

Większe zaangażowanie oraz skuteczne przykuwanie uwagi

Monitory reklamowe niosą za sobą o wiele więcej możliwości. Nie jest to jedynie angażowanie klientów w treści typowo sprzedażowe, a także akcje promocyjne. Okazuje się to być jedyną i niepowtarzalną okazją do tego, aby znacząco wesprzeć działania nakierowane na budowanie swej marki, lojalności klientów wobec niej, a to wszystko przy zastosowaniu systemy Digital Signage.

W przyjaźni z ekologią

Jak łatwo dostrzec, system Digital Signage jest wręcz doskonałym przykładem rozwiązania, wspierającego środowisko naturalne. Jest to też kolejny argument, podkreślający przewagę nad ulotkami i katalogami z papieru. Przygotowany przekaz trafia w całości na cyfrowe nośniki, a to powoduje, że nie cierpi na tym matka natura.

Lepsza sprzedaż niż w retailu

Tak naprawdę, niezależnie od konkretnego środowiska detaliczne, stosowanie Digital Signage jest w stanie spowodować, że nasza firma zacznie przynosić nam znacznie większe przychody z reklam. Chodzi tu zwłaszcza o cyfrowe wyświetlacze różnego rodzaju, które masowo montuje się w różnych miejscach, gdzie obserwuje się obszary o dużym natężeniu ruchu. Chodzi tutaj chociażby o centra handlowe, które odwiedzane są często przez setki klientów każdego dnia.